2020 ریل اینفیلڈ تھنڈر بیڈر ایکس بی ایس 6 ایف آئی سواری کے سلسلے میں انکشاف ہوا – ویڈیو – رشولین
2020 ریل اینفیلڈ تھنڈر بیڈر ایکس بی ایس 6 ایف آئی سواری کے سلسلے میں انکشاف ہوا – ویڈیو – رشولین
July 14, 2019
سب سے اچھے لباس پہنے ہوئے: سارہ علی خان، کرٹی سنن نے ہمیں ان کے فیشن انتخاب کے ساتھ مایوس کیا – بالی ووڈ لائف
سب سے اچھے لباس پہنے ہوئے: سارہ علی خان، کرٹی سنن نے ہمیں ان کے فیشن انتخاب کے ساتھ مایوس کیا – بالی ووڈ لائف
July 14, 2019
خود ڈرائیونگ گیس کار – ایک چھڑی پر گاجر کی طرف سے ایک گھوڑے کی قیادت کی؟ صاف صافی

کاریں

جولائی 13، 2019 کو شائع کیا گیا چنن بوس کی طرف سے

طرف سے 13 جولائی، 2019


ایلون مسک نے کہا ہے کہ آج ایک کار خریدنا ہے کہ مکمل خودمختاری کو مکمل کرنے کے قابل نہیں ہو گا. اس کا مطلب یہ ہے کہ اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ایک ٹیسلا خریدنا چاہئے کیونکہ چونکہ ہم مارکیٹ پر کسی دوسری گاڑیوں سے واقف نہیں ہیں جو پوری خود ڈرائیونگ کی صلاحیت میں اپ گریڈ ہو گی. لیکن ایک ایسی موضوع جس سے زیادہ بحث نہیں کی جاتی ہے، برقی مقاصد کے بغیر پٹرول خود کار طریقے سے گاڑیوں پر مشتمل ہے. کیا لوگ پیٹرول کی خود کار طریقے سے گاڑی خریدنے کے قابل ہو جائیں گے؟ ٹھیک ہے، میں سوچتا ہوں کہ ایلون اس کے سامنے ایک چھڑی پر ایک گاجر کے ساتھ ایک خود ڈرائیونگ گیس کار کو گھوڑے سے فون کرے گا. آتے ہیں کیوں.

یہ مضمون تیسللا خود ڈرائیونگ کمپیوٹر تجزیہ سے حال ہی میں شائع کردہ غیر تکنیکی اسپینوف آرٹیکل ہے. ایلون مسک نے کہا ہے کہ مکمل خود کار ڈرائیونگ صرف برقی گاڑی میں کام کرسکتا ہے. یہاں تک کہ آج، اس کی سزا واقعی کچھ لوگوں کو الجھن دیتی ہے کیونکہ اس سے زیادہ گہرائی میں وضاحت نہیں کی گئی ہے. عام نقطہ یہ ہے کہ ایک گیس کی کار کے لئے خود کار طریقے سے خود کار طریقے سے ترقی پذیر ٹیکنالوجی وسائل کا ایک بہت بڑا فضلہ ہو گا کیونکہ یہ ایک مالی اور عملی مردار ہے، اور اس کے علاوہ چند اہم وجوہات ہیں جو واضح “برقی گاڑی” مستقبل “ایک.

گیس کی کاریں الیکٹرک کاروں کی طرح لوٹ لین کے ساتھ ہیں (لطیسی مسائل کے لئے گیمر ٹرم)

کمپیوٹر کسی شخص سے تیز رفتار طریقے سے رد عمل کر سکتا ہے. صرف دو چیزیں ہیں جو ایک گیس کار جلدی کر سکتے ہیں – بریک پر سلم اور وہیل باری. انسانوں کو گاڑیوں کے گیس پیڈل کی طول و عرض کے لئے اپنی منصوبہ بندی کو ایڈجسٹ کرکے اس کو اپنانا ہوگا. ان خیالات کو استعمال کرنے کی ضرورت ہے کہ ان کی کارروائی فوری طور پر ردعمل نہیں ہوگی. ایک میکانی خود کار طریقے سے ٹرانسمیشن کے ساتھ بہت کچھ چیزیں ہونے کی ضرورت ہوتی ہے: متنوع ٹاک باکس کے ساتھ میکانی ٹاک وییکٹرنگ؛ انجن کے آر پی پی کو ہر بار تبدیل کرنے کی بجائے کسی دوسرے ٹرانسمیشن کا انتخاب کیا جاتا ہے. انجن میں زیادہ سے کم ایندھن پمپ کرکے آر پی پی کو ریگولیٹ کرنا. اس میں سے کوئی بھی فوری نہیں ہے. جیسا کہ میں نے کہا، یہ لانگ کے ساتھ گیمنگ کی طرح ہے.

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ کتنے اچھے ڈرائیور کا کمپیوٹر ممکنہ طور پر ہوسکتا ہے، اگر اس کے کمانڈ، عمل، مشاہدے اور نتیجہ کا تعین، اگلے کارروائی کے فیصلے، اور بعد میں کارروائی کو لاگو کرنے کے درمیان ایک بڑا منسلک ہوسکتا ہے. گیس کار چین میں سب سے کمزور لنک ہے – یا، زیادہ درست طریقے سے، یہ ذمہ داریت کا سامنا کرنا پڑتا ہے. برقی کنٹرول torque ویکٹر کے ساتھ، ایک بجلی کے ڈرلور کو ایک انسانی ڈرائیور کے مقابلے میں تیزی سے رد عمل کا سامنا کر سکتا ہے، جس سے مجھے اگلے نقطہ نظر آتا ہے.

تصویر کیلی فیلڈ | CleanTechnica

پرچی اور برفانی سڑک پر سیفٹی

یہ ایک اور موضوع ہے جس سے پہلے ایلون نے پہلے چھوڑا لیکن پیچیدہ موضوع کی وضاحت کرنے کے لئے، اور کوئی سادہ، براہ راست، مطلق عدالتی میٹرکس (کم سے کم نہیں، عوام کے لئے شائع نہیں کیا گیا ہے) ایک گیس کار کے درمیان حفاظت میں فرق کی مدد کرنے میں مدد کرنے کے لئے اور پھول اور برفانی سڑکوں پر ایک برقی کار.

سب سے پہلے، یہ سمجھنے کے لئے ضروری ہے کہ، جب گاڑی کی پہی کی گردش پیداوار، ایک ردعمل پر غور کیا جاسکتا ہے تو یہ بھی ایک سینسر ہے جس سے یہ کہہ سکتا ہے کہ ہر پہاڑی کتنے تیز رفتار اور سڑک پر آپ کتنے جشن کا حامل ہے. اب، آپ اس ڈیٹا کے ساتھ کیا کر سکتے ہیں؟ جب یہ ایک گیس کی گاڑی آتا ہے تو صرف وہی چیز جو کر سکتے ہیں، عام طور پر سڑک کے حالات کے لئے عام کرشن کنٹرول کی ترتیبات کو ایڈجسٹ کیا جاتا ہے، حالانکہ حالات میں تبدیلی کے ڈرائیور کو مطلع کرنے اور سب سے بہتر کی امید ہے، کیونکہ گیس کی گاڑی کچھ بھی ہوسکتی ہے، اچھی طرح سے جواب دینے کے لئے بہت دیر ہو چکی ہے کیونکہ کار کا جواب دینے کا وقت بہت زیادہ استعمال ہونے کے لئے بہت طویل ہو گا. دوسری جانب، ڈرائیور کو انتباہ اور جنرل ترتیبات کو انتباہ کرنے کے علاوہ، اس وقت جب وہ پہیے کو کشن سے محروم ہوجاتا ہے تو، ایک برقی کار فوری طور پر اس رفتار کو تبدیل کرسکتا ہے جس پر وہ پہاڑی ہے یا دوسرے کو معاوضہ دینے کے لۓ. مشاہدات اور ردعمل کے درمیان وقت بہت کم ہے کہ اصل میں فرق پڑا. (یہ ایک ایسی نظام کے ساتھ الجھن نہیں ہونا چاہئے جیسے “بریکٹ بریکنگ سسٹم” (ABS) جو کسی گاڑی سے روکنے کی کوشش کرتا ہے جب اس نے پہلے سے ہی سیکنڈ سے زائد کے لئے کنٹرول کھو دیا ہے.)

اعداد و شمار کے فقدان کے باوجود ہم اس بات کا یقین کرتے ہیں کہ یہ ایک برقی گاڑی ہے جس میں فرق ہوتا ہے. فرق صرف ایک ہی سوال ہے؟ کیا اس کا مطلب یہ ہے کہ برقی پیچھے پہیا ڈرائیو کی گاڑی غریب حالات میں غیر برقی سامنے والی پہیا ڈرائیو کار کے طور پر اچھا ہے؟ یا غیر برقی آل پہیا ڈرائیو کار؟ اس علاقے میں الیکٹرک کاریں بہت بہتر ہیں کیوں کہ نظریاتی وجوہات کی وضاحت کرنے کے علاوہ، ہم اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہہ سکتے ہیں کہ لوگوں کو فرق محسوس ہوتا ہے اور موسم سرما میں ٹیسلا ڈرائیونگ کے بارے میں زیادہ اعتماد کا احساس ہے، یہاں تک کہ ایک پیچھے پہیا ڈرائیو ٹیسلا .

تصویری شریعت ومو اور جاگوار.

گھوڑوں کے بارے میں ایلون کی ریمارکس اور سیفٹی فائٹی سادہ شطرنج کیوں ہے

جیسا کہ اس ٹکڑا کے آغاز میں ذکر کیا گیا تھا، ایلون نے کہا ہے کہ اگر آپ ایسی گاڑی خریدیں جو برقی نہیں ہے اور خود کار طریقے سے اپ گریڈ نہیں کرتے ہیں تو آپ عملی طور پر گھوڑے خرید رہے ہیں. جب اس حادثات کو روکنے کے لئے آتا ہے تو اس کے ہتھیار میں اس کا محدود حصہ ہوتا ہے. شطرنج میں، یہ ایک گھوڑے کی ساری سیٹ کے قریب ہے، جبکہ ٹیسلا کے قدم سیٹ ایک رانی کے قریب ہے.

ایک برقی گاڑی میں فوری ٹکر ہے، جس کا مطلب یہ ہے کہ اگر کسی حادثے سے حادثے سے بچنے کے لئے گاڑی کو تیز رفتار عمل کرنا پڑتا ہے، تو یہ بھی ایسے اختیارات پر غور کرسکتا ہے جو اسے فوری طور پر تیز کرنے کی ضرورت ہے، جو کچھ گیس کار نہیں کرسکتا. یہ اس طرح سے باہر رکھنے کے لئے بھی درخواست دے سکتا ہے جب متوازی لائنوں میں ٹریفک کو فوری طور پر کسی دوسرے لین میں ضم کرنے کے لئے فوری طور پر تیز رفتار کی ضرورت ہوتی ہے، جو حادثے سے بچنے کا واحد ذریعہ ہو سکتا ہے، اور یہ صرف ایک ایسا اختیار ہوسکتا ہے جسے گاڑی یہ کر سکتا ہے. جلدی. اس صورت میں، آپ گاجر پر ایک چھڑی کی قیادت کی گھوڑے رمپ ختم ہونے سے روک نہیں سکتی.

ایروڈیکنیکل ڈریگ، موٹر کی اہلیت، اور پاور کی صلاحیت

گیس کی گاڑیوں کے مقابلے میں، بجلی کی کاریں (اب تک) کے لئے ایک آچیل ہیل کی حد ہے. خلا بہت تیزی سے بند ہو رہا ہے، لیکن کسی بھی صورت میں، کارکردگی طویل عرصہ تک ایک بڑی کلید ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ موثر موٹرز، اچھی ایروڈینیکیشن، اور دیگر افعال پر بہت زیادہ بجلی ضائع نہیں ہوسکتی ہے، جیسے بہت طاقتور بھوکا خود ڈرائیونگ کمپیوٹر ٹیکنالوجی.

مارچ 2018 میں، یہ اعلان کیا گیا تھا کہ جاگوار IACE اس طرح خودمختار گاڑیاں وامو کے بیڑے میں شامل ہو جائیں گی. تاہم، ایک سال بعد سے، ایک وومو I -ACE گاڑی نے کاروباری آپریشن شروع نہیں کیا ہے، اور شاید اس کے لئے ایک بہت اچھی وجہ ہے.

زگوار آئی پیACE کی حقیقی دنیا کی حد 200 کلومیٹر (320 کلومیٹر) سے نیچے تھوڑا سا لگ رہا ہے، اگرچہ اس کی معیاری ماڈل ایکس گاڑی سے زیادہ بیٹری بڑی ہے، جس میں 255 میل کی حد ہے. اب، ایروڈیکنک ڈریگ میں اضافہ کریں کہ وامو کے سامان کا مساوات اور اس کے نظام کو کام کرنے کے لئے ضروری پروسیسنگ پاور میں اضافہ ہوتا ہے. کمپیوٹر ہارڈویئر ورژن 3 (HW3) کے ساتھ ایک ٹیسلا کے لئے بجلی کی ضرورت تقریبا 100 واٹ ہے، لیکن وامو کے آلات بہت زیادہ استعمال کرسکتے ہیں. ٹیسلا کے آٹومومیشن ڈے پریزنٹیشن کے دوران، یہ کہا گیا تھا کہ غیر ہائی وے کی حالت میں آٹوپلوٹ کمپیوٹر استعمال شدہ طاقت کا 20٪ حساب کرسکتا ہے. اگر یہ بھی IACE کے لئے ہے، تو اس کی حد 160 میل (260 کلومیٹر) ہو گی – لیکن یہ اصل میں بدتر ہو جائے گا کیونکہ 20٪ میں واودو کی ہراساں کرنے سے اضافی ایروڈیکنک ڈریگ شامل نہیں ہے. یہ ہمیں اگلے نقطہ پر لاتا ہے.

توانائی کی کارکردگی کو ترجیح دینا کتنا زیادہ ہیں؟

ایسا لگتا ہے کہ Tesla واحد کمپنی ہے جو مخصوص ماڈل کے لئے براہ راست خود ڈرائیونگ کے نظام کو ڈیزائن کرتی ہے. دوسری کمپنیوں اور ٹیموں کو زیادہ خطرناک لگتا ہے – زیادہ تر وجہ سے کیونکہ خود کار ڈرائیونگ ٹیکنالوجی ٹیم کے ساتھ بہت قریب سے کام کرنے والی آٹوموبائل ڈیزائن اور ترقیاتی ٹیموں کے ساتھ آٹوموبائل کمپنیوں کے مقابلے میں، بنیادی طور پر کام نہیں کیا گیا ہے. . خود ڈرائیونگ ٹیک ٹیموں نے ان کے نظام کی کارکردگی کو ترجیح دی ہے یا سمجھا ہے کہ یہ مختلف گاڑی کے ماڈل میں کیسے مختلف ہوگی ایک کھلی سوال ہے.

جیسا کہ بڑے پیمانے پر ہمارے HW3 چپ میں گہری ڈائیو میں شامل کیا گیا تھا، ایک پروسیسر کو بہت طاقتور، بلکہ بہت توانائی سے موثر ہونے کی ضرورت ہے. HW3 کے معاملے میں، اس کا مطلب ہے کہ گاڑی کے 100 واٹ یا 100٪ بجلی کا استعمال کیا جائے. ومو کے معاملے میں، ہم نہیں جانتے کہ اس کے کمپیوٹر (کمپیوٹر) کا استعمال کتنا طاقت ہے، لہذا یہ اصل میں ٹسلا دھندلایا جا سکتا ہے، لیکن چونکہ ویومو نے کسی ہارڈ ویئر کی تفصیلات کا اشتراک نہیں کیا ہے، جاننے کا کوئی طریقہ نہیں ہے.

ایک چیز یقینی طور پر ہے – جو NVIDIA بناتی ہے وہ انتہائی بھوک طاقت ہے. اس کی موجودہ ہارڈ ویئر 320 طلبا کے لئے 500 واٹس استعمال کرتی ہے (جسے، اگر ہم NVIDIA کو اپنی بلاگ پوسٹ سے صحیح طور پر سمجھتے ہیں تو، 160 TOPS کے لئے 250 واٹ تک کم کیا جا سکتا ہے). Tesla 100 واٹ کے ساتھ 144 TOPS حاصل کر سکتے ہیں. بنیادی طور پر، جہاں NVIDIA 0.64 TOPS فی واٹ بھیجتا ہے، Tesla 1.66 TOPS فی واٹ فراہم کرتا ہے. بس تفریح ​​کے لئے، یاد رکھو کہ کچھ حالات میں 100 واٹ گاڑی میں استعمال ہونے والی بجلی کی 20٪ کا حساب کر سکتی ہے. اگر وہ 500 واٹ تھے تو پھر ایف ایس ڈی گاڑی کے اقتدار کے استعمال کو دوگنا کرے گا (بالکل بالکل نہیں ایف ایس ڈی ٹیک). اب، مجھے NVIDIA کچھ کریڈٹ دینا ضروری ہے – اس کی موجودہ مصنوعات لائن ایک عام، کثیر مقصدی مصنوعات کی ہے جو اس کی مصنوعات کو ترقی یافتہ کرنے اور جانچ کرنے کے لئے زیادہ سے زیادہ ڈیزائن کیا گیا ہے، اور NVIDIA کا وعدہ کیا جاتا ہے کہ کونے کے ارد گرد ایک بہت بہتر چپ صحیح ہے.

اس کے باوجود، اہم نقطہ یہ ہے کہ جب یہ خود ڈرائیونگ ٹیکنالوجی کے ساتھ آتا ہے تو، بجلی کی کارکردگی حفاظت کے بعد دوسرا سب سے اہم میٹرک ہوسکتا ہے، اور ہمارے پاس کوئی آٹومیٹر یا چپکیوں کے ذریعہ کتنی توجہ دی گئی ہے.

نتیجہ

الیکٹرک گاڑیاں مختلف طریقے سے گیسولین گاڑیاں سے کہیں زیادہ تیزی سے جواب دے سکتی ہیں، جو ان کو مکمل خود ڈرائیونگ ٹیک کے لئے بہتر بنا دیتا ہے. وہ کمپیوٹر کے تیز رفتار ردعمل کا وقت لے سکتے ہیں. اسٹیئرنگ، بریکنگ، ہر پہیا پر طاقت، اور کمپیوٹر کی طرف سے سماعت معطل کی میکانی داخلی دہن انجن powertrain کے ساتھ ممکن ہے کے علاوہ دنیا بھر میں معتبر کی بہترین عدد.

الیکٹرک موٹرز پر صحت سے متعلق کنٹرول ہر ایک پہیے پرچی سڑک کی حالتوں کو ایڈجسٹ کرنے کی اجازت دیتا ہے، اس کے سامنے پہیے کی گاڑی کے ساتھ گیس کی گاڑی کے مقابلے میں برفانی سڑک کے حالات سے تقریبا محفوظ (یا شاید بھی محفوظ) گاڑی کے پیچھے پیچھے چلنے والی گاڑی بنا دیتا ہے. ڈائل ڈرائیو.

ایک الیکٹرانک کار کے ساتھ کمپیوٹر AI ڈرائیور کا مجموعہ بہت زیادہ ورسٹائل ہے اور ٹریفک کی حالتوں کو اتنا تیزی سے ردعمل کر سکتا ہے کہ یہ صرف پیداوار (یا خریدنے) گیس کی کاروائی جاری رکھنے کے لئے احساس نہیں بناتی ہے.

تاہم، یہ مؤثر خود ڈرائیونگ ٹیک اور موثر گاڑیوں کو ڈیزائن کرنے کے لئے اہم ہے، اور اس کے ساتھ ساتھ دونوں کو ڈیزائن کرنے کے لئے مؤثر طریقے سے انضمام کے طور پر ضم کرنے کے لئے.

یہ مزہ تھا. مجھے امید ہے کہ آپ اتفاق کرتے ہیں. آئیے امکانات کے پانڈورا کے باکس کو بھی کھولنے کے لۓ حادثے سے بچنے کے لئے روڈٹر 2 ممکنہ طور پر ٹربو میں کچھ میٹر کو ہوا میں بڑھانے میں ناکام رہا ہے.

تصویر کیلی فیلڈ | CleanTechnica


ٹیگز: ، ، ، ، ،

مصنف کے بارے میں

چن ایک کثیر ثقافتی، کثیر زبانی ماحول میں اضافہ ہوا ہے جو اکثر مختلف موضوعات پر ایک منفرد نقطہ نظر دیتا ہے. وہ ہمیشہ اے آئی، کوانٹم فزکس، فلسفہ، یونیورسل بنیادی انکم، آب و ہوا کی تبدیلی، اسکائی فائی تصورات جیسے سنگلیت، غلط معلومات کی فہرست کے بارے میں بڑے تصویر کے بارے میں سوچتے ہیں. فی الحال، وہ تخلیقی میڈیا اور ٹیکنالوجی کا مطالعہ کررہا ہے لیکن پہلے سے ہی ماحولیاتی علوم کے ساتھ ساتھ کاروبار اور انتظام میں ڈپلوما ہے. اس کا مقصد لکیری سوچ، تعصب، اور تصدیق تعصب کی حوصلہ افزائی کرنا ہے، جبکہ اس سے باہر باکس آف سوچ سے حوصلہ افزائی کرنے اور لوگوں کو بے حد ترقی کو سمجھنے میں مدد ملتی ہے. چنان اپنے مستقبل اور انسانیت کے مستقبل کے بارے میں بہت پریشان ہیں. لہذا ان کے مشن، فلسفہ، اور انسانیت اور اس کے مستقبل کی مدد کرنے کے ارادے کی وجہ سے ان کے ایلون مسک اور ان کی کمپنیوں کے لئے اس کی زبردست تعریف ہے. وہ تاسلہ چند کمپنیوں میں سے ایک کے طور پر دیکھتا ہے جو ہمیں موسمیاتی تبدیلی سے خود کو بچانے میں ہماری مدد کرسکتا ہے.

Comments are closed.