تنوینو موبائلز جلد ہی بھارت میں 'چنگھائی' کے بجٹ کے سمارٹ فون ذیلی برانڈ شروع کرنے کے لئے موبائل فونز شروع کریں گے
تنوینو موبائلز جلد ہی بھارت میں 'چنگھائی' کے بجٹ کے سمارٹ فون ذیلی برانڈ شروع کرنے کے لئے موبائل فونز شروع کریں گے
July 11, 2019
ایپل نے بھارت کے لئے آئی فون 6s اور آئی فون 7 یونٹس برآمد کرنے شروع کردیے ہیں: رپورٹ – فرسٹ پیسٹ
ایپل نے بھارت کے لئے آئی فون 6s اور آئی فون 7 یونٹس برآمد کرنے شروع کردیے ہیں: رپورٹ – فرسٹ پیسٹ
July 11, 2019
نائنٹینڈو سوئچ لائٹ کٹ-نیچے کنسولز کی ایک طویل فہرست میں تازہ ترین ہے – سرکٹ بریکر

اصل پلے اسٹیشن 2 اور اس کی پتلی نظر ثانی.

نینٹینڈو سوئچ لائٹ ایک بہت طویل لائن میں تازہ ترین ہے

یہ کہ نن سوئچ کی ایک redesign اعلان کیا ہے حیرت کی بات نہیں ہے، لیکن یہ تھوڑا تعجب کی بات یہ ہے کہ سوئچ واپس موضوع پر … سوئچ نظام کے دستخط کی صلاحیت کھو دیا ہے. نیا نظر ثانی صرف ہینڈ ہیلڈ کھیل کے لئے تیار کیا جاتا ہے، اس کا مطلب یہ ہے کہ اس میں detachable کنٹرولرز، کک اسٹینڈ، یا ٹی وی پر کھیلا جانے کی صلاحیت نہیں ہے.

یہ ویڈیو وابستہ کنسول کے ساتھ ہی یہی راستہ ہے. حالانکہ ہارڈ ویئر کی نئی نسلوں نے زیادہ طاقت اور فعالیت متعارف کرایا ہے، حال ہی میں ایک ہی نسل کے اندر اکثر ترمیم بعض مرحلے پر قدم رکھتی ہیں. چاہے تجارت آف اخراجات کو کم کرنے کے لئے بنایا جاسکتا ہے یا اس وجہ سے کہ بعض عناصر غیر معمولی سمجھے جاتے ہیں، ان کی تاریخ کے دوران، تمام تین موجودہ کنسول سازوں نے کئی مشینیں جاری کی ہیں جس میں مختلف خصوصیات کو مار ڈالا.

سوال یہ ہے کہ، ان کی لاپتہ خصوصیات آپ کا کیا مطلب ہے.

NES-101.

نینٹینڈو اس کے پہلے گھر کنسول، این ای ایس کے بعد سے ایسا کر رہا ہے. 1993 ء میں جاری کیا گیا تھا، این ای ایس 101 1985 این ای ایس کا ایک نیا کنٹرولر تھا جس میں نیا کنٹرولر، ایک اوپر لوڈنگ لوڈنگ کارٹریج سلاٹ، اور صرف $ 49.99 کی اسٹیکر قیمت تھی. ہارڈ ویئر زیادہ تر ایک ہی تھا، لیکن جامع ویڈیو اور آڈیو آؤٹ پٹ ہٹا دیا گیا تھا، مطلب یہ ہے کہ آپ اسے آر ایف کنکشن کے ساتھ اپنے ٹی وی کو ہکانا تھا.

نانٹینڈو نے 1997 میں نیا ہالی ووڈ سپر این ایس کی رہائی کے لئے اسی طرح کے فارمولا کا تعاقب کیا. یہ تبدیل کردہ SNES نے اقتدار ایل ای ڈی کو ہٹا دیا اور بٹن کو خارج کر دیا، جبکہ آؤٹ پٹ آؤٹ پٹ اختیارات پر بھی کاٹ دیا. S-Video اور RGB ایک مجموعی صرف بندرگاہ کے لئے جھاٹ لیا گیا تھا. نیو ہالی ووڈ سپر این ای ایس توسیع کی بندرگاہ کی کمی بھی تھی جو صرف جاپان کے خصوصی Satellaview پردیش کے لئے استعمال کیا جاتا تھا، جو صارف کو سیٹلائٹ نشریات پر کھیلوں اور دیگر مواد تک رسائی حاصل کرنے دیتا ہے.

نینٹرن 64 ​​آیا اور تبدیلی کے بغیر چلا گیا، اور گیم کیوب نے کبھی بھی کسی کو دوبارہ تبدیل نہیں کیا (جب تک کہ آپ پیناسونک ق کا شمار نہ کریں، جو جاپان کے صرف ڈی وی ڈی پلیئر تھا جس میں ایک ٹوسٹر کی طرح لگ رہا تھا اور گیم کیوب تھا). تاہم، گیمکب نے خاموش نظر ثانی کی ہے کہ پھر بھی ویڈیو ویڈیو کی صلاحیتوں کو دوبارہ ہٹا دیا گیا ہے. 2004 میں تیار کردہ ماڈلز نے ڈیجیٹل اے وی جزو کیبل بندرگاہ کو ہٹا دیا، مطلب یہ ہے کہ سسٹم کو اس کھیل کی حمایت میں 480p ترقیاتی سکین موڈ کا استعمال نہیں کرسکتا.

وائی ​​مینی.

وائی ​​نے گیم کیوب کو کامیابی حاصل کی اور اس کے پیشرو کے ساتھ زیادہ عام طور پر، میموری کارڈ اور کنٹرولرز کے لئے مکمل بیک اپ مطابقت اور بندرگاہوں سمیت. اس فعالیت کو لانچ پانچ سال بعد چھوڑ دیا گیا تھا، تاہم، 2011 ہارڈویئر تجزیہ کے ساتھ جو پیچھے پیچھے سے مطابقت پذیر ہوگیا اور Wii کے عارضی عمودی موقف کے ساتھ اب نہیں آیا. اس کے بجائے، اس ماڈل کا مقصد ایک ٹی وی کے تحت افقی طور پر بیٹھا تھا. نینٹینڈو ابھی تک وائی علامت (لوگو) کو 90 ڈگری حاصل کرنے کے لۓ نکلے تھے.

وائی ​​مینی ایک بہت زیادہ سخت کمی تھی. یہ اصل وائی جیسے سرخ اور سیاہ جسم اور سب سے اوپر لوڈنگ ڈرائیو کے ساتھ بالکل بالکل نہیں دیکھا. زیادہ اہم بات یہ ہے کہ اس نے تمام انٹرنیٹ کی فعالیت اور بیک پیچھے مطابقت پیدا کی، مطلب یہ ہے کہ یہ لفظی طور پر جسمانی وائی ڈسکس کی بجائے کچھ بھی نہیں کرتا. یہاں تک کہ $ 99.99 کے لئے، یہ 2013 میں ایک مشکل فروخت تھا.

نائنٹینڈو کے ابتدائی پورٹیبل تجزیات، اسی طرح، براہ راست بہتر بنانے کے لئے جو ہر طرح سے اپنے پیشواؤں کو سراہا. جب تک، مثال کے طور پر، آپ کو کسی بھی وجہ سے یا زیادہ طاقتور کھیل لڑکے کا رنگ پر جیب کے برعکس سوئچ کے لئے زیادہ بہتر کھیل لڑکے کی جیبی پر اصل گیم لڑکے کی سبز اسکرین کو یاد نہیں آیا. (میں نے اصل میں اس طرح کی کمی محسوس کی.) 2001 میں گیم بائیو ایڈوانسنس کے ساتھ ایک نیا نسل بھی چھلانگ لیتا ہے جو تمام لڑکے لڑکے کے رنگ کی فعالیت کو برقرار رکھتا ہے.

گیم لڑکے ایڈوانس ایس پی.

یہاں سے، اگرچہ، چیزیں پیچیدہ ہوتی ہیں. کھیل لڑکے ایڈورینس کی پہلی نظر ثانی شدہ، ایس پی، 2003 میں ہوئی اور عام طور پر اس کے ڈیزائن کے لئے اچھی طرح سے موصول ہوا تھا جس میں آخر میں سامنے کی روشنی کی سکرین شامل تھی. لیکن یہ بھی عذاب کی سختی تھی، جیسا کہ نینٹینڈو نے فیصلہ کیا کہ یہ ہیڈ فون جیک کو ڈوب کرنے کا کوئی بڑا سودا نہیں ہوگا. اگر آپ سننے کے لئے چاہتے تھے تو، مناسب طور پر مخلص میں سورو کی آواز کے آریا ، آپ کو ایک ڈونگ خریدنا ہوگا.

یہ آج بھی اس سے بھی کم آسان تھا. – کھیل ہی کھیل میں اس طرح کے کھیل ہیئر ایئر پڈ کی طرح کوئی چیز نہیں تھی – اور نینٹینڈو نے 2005 گیم بائیو مائکرو، ایک چھوٹا سا، اعلی معیار کی اسکرین کے ساتھ ایک چیکنا سرخ اور ایک جی ہاں، ہیڈ فون جیک. لیکن مائیکروسافٹ نے اس کی اپنی بہت بڑی خرابی کی تھی جس میں اس نے اصل کھیل لڑکے اور گیم لڑکے رنگین کھیل کی پوری لائبریری کے ساتھ مطابقت توڑ دی.

گیم لڑکے ایڈوانس ایس پی کے ہیڈ فون ڈونگلے.

نائنٹینڈیس ڈی ایس نے اسی سال جاری کیا، اسی طرح ایڈوانس صرف کھیل ہی کھیل میں مطابقت رکھتا تھا. 2006 کے ڈی ایس لائٹ ایک بہت ہی سیدھا راستہ تھا، جس میں بہت ہی روشن اسکرینوں اور ایک ہی طرح کے اندرونیوں کے ارد گرد سخت ڈیزائن تھا. لیکن 2009 میں ڈیسی ایک زیادہ پیچیدہ اپ گریڈ پیشکش تھی.

ایک طرف، ڈیسی اب تک سب سے اہم وسط نسل کے اپ گریڈ کی طرف سے نانٹینڈو کبھی بھی جاری کیا گیا تھا. اس میں ڈی ایس ایل لائٹ سے زیادہ بڑی اسکرینز، تیزی سے پروسیسر، اور زیادہ رام تھا، جبکہ دو (بہت برا) کیمروں، 256MB اندرونی سٹوریج، اور آن لائن اسٹور سے ڈیسی ویئر گیمز ڈاؤن لوڈ کرنے کی صلاحیت. ڈیزائن ڈی ایس لائٹ کے مقابلے میں بھی آستین تھا، اور جہاز OS بہت زیادہ نمایاں تھا.

دوسری طرف، ڈیسی نے مکمل طور پر ثانوی کارتوس سلاٹ کو ختم کرنے کے ذریعے گیم لڑکے کو نینٹینڈو کے لنک کو مکمل طور پر بھیجا. اس نے صرف پیچھے پیچھے مطابقت پر اثر انداز نہیں کیا. (عام طور پر ڈی ایس کھیلوں کی ایک منصفانہ تعداد میں ریمبل پاک اور گٹار ہیرو سیریز ‘غیر معمولی گٹار گرفت’ جیسے اشیاء کے لئے گیم بوٹ سلاٹ کا استعمال کیا گیا تھا. ڈیسی اور اس کے بڑے ورژن ڈیسی XL بہت زیادہ قابل نظام تھے، لیکن یہ اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ ڈی ایس لائٹ کے لئے براہ راست متبادل نہیں تھے.

نینٹینڈو 2 ڈی ایس.

3DS بہت نئی خصوصیات کے ساتھ مکمل طور پر نیا پلیٹ فارم تھا، اور اس نے اپنی زندگی میں بہت زیادہ کھو نہیں کیا. 3DS XL ایک یا زیادہ سے زیادہ صرف ایک بڑا نسخو تھا، جبکہ نیا 3DS وسطی نسل کی نظر ثانی تھی جس میں تکنیکی صلاحیتوں کو بہتر بنایا گیا اور کسی بھی چیز کو لے کر بغیر زیادہ کنٹرول بھی شامل. جب کچھ دور دور آ گیا، اگرچہ، یہ ایک بمباری تھی.

2DS نہ صرف عجیب نظر آتے تھے، لیکن اس کا ایک نام تھا جسے اپریل کے اقوام کے پنکھوں کی طرح لگ رہا تھا. ایک کنسول کا 2 ڈی ورژن جس نے 3D کو اس کی بنیادی فروخت پوائنٹ کے طور پر استعمال کیا ہے؟ مذاق خود نے لکھا. لیکن آخر میں، نینٹینڈو ثابت ہوا تھا. بہت سے اعلی عنوانات نے 3D کی حمایت روک رکھی، اور حتمی 3DS نظر ثانی – 2DS XL – سب سے بہتر تھا جو ابھی تک خصوصیت کے بارے میں پرواہ نہیں کرتے تھے.

سونی نے پلے اسٹیشن کے ابتدائی دنوں سے اپنے کنسول کی صلاحیتوں کے ساتھ بھی دھوکہ لگایا ہے. اصلی پلے اسٹیٹس کے مختلف ورژن کو داخلی میکانیزم اور اے وی کی پیداوار کے ساتھ جاری کیا گیا تھا. سب سے زیادہ نتیجے شاید پہلی ماڈل کے آرسیی جیکوں کو ہٹانے کی تھی، جس نے بعد میں آڈیفائل حلقوں میں مندرجہ بالا ایک کٹ دیا. 2000 میں چھوٹے پی ایس او کی دوبارہ دستخط سیریل پورٹ کو ہٹا دیا گیا، جس میں پلے اسٹیشن کے لنک کیبل کے لئے استعمال کیا گیا تھا، لیکن دوسری صورت میں، یہ کچھ بھی نہیں چھوڑا؛ پہلے ہی نظر ثانی میں چھوٹا استعمال شدہ متوازی بندرگاہ پہلے ہی ہٹا دیا گیا تھا.

اصل سونی پلے اسٹیشن کے ترمیم.

پلے اسٹیشن 2 بھی معمولی مواقع کے ایک گروپ کے ذریعے چلا گیا – کیا آپ جانتے تھے کہ اس کے آغاز میں فائر فائی بندرگاہ تھا؟ – ایک اور زیادہ اہم ڈیزائن پر اترنے سے پہلے. تاہم، اس وقت، تبدیلی بہت زیادہ سخت تھی. 2004 “پی ایس 2 سلم” کے طور پر یہ کہا جاتا تھا، سائز میں ناقابل یقین کمی تھا، جس کا مطلب یہ تھا کہ نیٹ ورک کے اڈاپٹر پر واقع اصل ماڈل کی بڑی 3.5 انچ ڈرائیو بیل کے لئے کوئی کمرہ نہیں تھا.

یہ آن لائن کھیل خود کے لئے ایک مسئلہ نہیں تھا، کیونکہ پی ایس 2 سلیم نے اس میں تعمیر کردہ ایک ایتھرنیٹ بندرگاہ کا حق دیا تھا. لیکن اس کا مطلب یہ تھا کہ کنسول PS2 ہارڈ ڈرائیو ڈرائیو کے لئے حمایت گرا دیا، ایک 40 جیبی ڈرائیو جو کچھ کھیلوں میں لوڈ وقت تیز ہوسکتا تھا اور چند سب سے زیادہ حتمی تصوراتی ایسوسی ایشن کے لئے ضروری تھا. ایچ ڈی ڈی مطابقت کی کمی کا مطلب یہ تھا کہ PS2 سلم لینکس کے پی ایس 2 ورژن کو چلانے میں ناکام تھا، جس نے سونی کو پی ایس 3 سے باہر نکالنے کے مقابلے میں کافی کم متنازعہ ثابت کیا.

اصل میں، ابتدائی PS3 ماڈل کے بارے میں سب کچھ بہت متنازعہ تھا. سونی مشہور طور پر $ 599 میں مہنگی نظام کا آغاز کرتے ہوئے، اور اپنے آپ کو ہر چیز کو کرنے کی ضرورت تھی جو اسے اخراجات کم کرنے کے لۓ. یہاں تک کہ یورپ میں جاری کنسول بھی چار ماہ بعد امریکہ کے آغاز سے اصل ماڈل سے کم قابل تھا.

اصل پلے اسٹیشن 3.

سب سے پہلے، PS3 نے اس نظام کے جذبات انجن سی پی یو اور گرافکس سنتھیزائزر GPU کو motherboard پر ضم کرکے مکمل ہارڈ ویئر کی بنیاد پر بیک اپ مطابقت حاصل کی. یورپی لانچ کے لئے، جذبات کے انجن کو ہٹا دیا گیا تھا، سافٹ ویئر کے تخروپن سے کچھ اٹھا رہا تھا – لیکن سب سست نہیں. نتیجے کے طور پر، یورپی PS3 صرف PS2 لائبریری کے 72 فیصد کھیلنے کے قابل تھا، اور اسی طرح امریکہ میں ایک 80 جی بی ماڈل متعارف کرایا گیا تھا.

40GB پی ایس 3 کے عالمی لانچ کے ساتھ سال میں بعد میں حالات خراب ہوگئے. یہ ماڈل $ 3 99 کے لئے فروخت کیا گیا ہے، ایک اہم قیمت میں کمی ہے کہ سونی سیل پروسیسر کو زیادہ بجلی کی موثر اور قیمت موثر 60nm تک نیچے چھڑکا کر حاصل کرنے میں کامیاب تھا. لیکن اس مشین کو کچھ سنگین طریقے سے واپس کاٹ دیا گیا تھا: اس نے دو یوایسبی سلاٹ، تمام فلیش کارڈ قارئین، سپر آڈیو سی ڈی کی حمایت، اور PS2 بیکور مطابقت کو پورا کر دیا. 40GB پی ایس 3 میں گرافکس سنٹیسزر شامل نہیں، اور اس وجہ سے PS2 ڈسکس کھیلنے کی صلاحیت کو مکمل طور پر کھو دیا. تمام بڑے PS3 یونٹس، جن میں دو اہم پتلا ریڈس شامل ہیں، 40GB کی خصوصیت سیٹ کے ارد گرد کی بنیاد پر تھے.

ایک ہی وقت میں، سونی نے پلے اسٹیشن پورٹیبل کے اپنے اصلی اصلی ہینڈ ہیلڈ کنسول کے مختلف تکراروں کو باہر کرکر کر دیا تھا. 2008 کے پی ایس ایس -2000 چند خوش آمدید ٹائیکس کے ساتھ ایک معمولی “سلم” اپ ڈیٹ تھا، جبکہ اگلے سال کے پی ایس پی -3000 نے ایک بہتر اسکرین کو لایا. کوئی بھی ماڈل واقعی پی ایس پی کے پہلے سے ہی کچھ نوٹس نہیں ہٹا دیا، تاہم – یہ 2009 میں ہوگا.

پی ایس پی گو.

پی ایس پی گو ہر وقت کی سب سے زیادہ انتہا پسندی کنسول دوبارہ سے ایک تھا. دوسرے پی ایس پی ماڈلوں کے مقابلے میں یہ بہت چھوٹا تھا، ایک سلائڈنگ میکانزم کے پیچھے پوشیدہ بٹنوں کے ساتھ، اور سب سے زیادہ متضاد طور پر ایک UMD ڈسک ڈرائیو کو نمایاں نہیں کیا گیا تھا. اس کا مطلب جسمانی کھیل اور یو ایم ڈی فلموں کی نہیں ہے: ہر چیز کو ڈیجیٹل پلے اسٹیشن اسٹور سے آنا پڑا. اس کے باوجود، سونی نے اصل میں پی ایس پی کے لۓ دیگر پی ایس پی ماڈلوں کے مقابلے میں نمایاں طور پر زیادہ قیمت ادا کی ہے. یہ ناگزیر طور پر پکڑ نہیں سکا، اور سونی نے بہت سے مفت کھیلوں کے ساتھ بنڈل شروع کردی. یہ ایک تجرباتی آلے تھا جو اس وقت سے کچھ عرصے سے تھا: اس نے پہلی دفعہ اس کو نشانہ بنایا تھا کہ ایک کنسول بنانے والے نے ڈیجیٹل طور پر مکمل خوردہ کھیلوں کو فروخت کرنے کی کوشش کی تھی.

تاہم حتمی پی ایس پی ماڈل، مکمل طور پر مخالف سمت میں چلا گیا. PSP-E1000 صرف 2011 میں یورپ میں جاری کیا گیا تھا، اور یہ مونو اسپیکر اور وائی فائی کی حمایت کے ساتھ ایک سستا بجٹ ماڈل تھا. اگر آپ واقعی میں چاہتا تھا تو آپ اب بھی ڈی ایس 3 سے ڈیجیٹل کھیلوں کو ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں اور اس سے منتقلی کرسکتے ہیں، لیکن عملی طور پر، یہ پی ڈی ایس جسمانی ڈسکس پر مرکوز تھا.

پی ایس پی کے سونی کے پیروی، پی ایس ویاٹا نے صرف ایک ہی وقت میں دوبارہ حاصل کرنے کے لئے کافی عرصہ تک جاری رکھا، اور اس وقت یہ ایک دلچسپ تجویز تھا. اس کے بارے میں تقریبا ہر چیز میں بہتری تھی: سائز، وزن، بیٹری کی زندگی. لیکن اصل ماڈل کی وشد OLED اسکرین سے بالکل اچھا لیکن بورنگ LCD پر سوئچ کا مطلب یہ تھا کہ اس سے کم سستی محسوس ہوا، اگرچہ تعمیراتی معیار بہتر تھی. یہ واقعی ایک خصوصیت کو کھونے کے معاملے میں نہیں تھا، یہ ایک ذہنی تبدیلی کی طرح زیادہ تھا جس نے آپ کو retikas میں psychedelic Lumines کے مراحل کو چکھنے کے دنوں کے لئے موثر بنا دیا.

نظر ثانی شدہ پی ایس ویٹا.

مائیکروسافٹ میں متنازع کنسول کی نظر ثانی کی تاریخ بھی ہے، اگرچہ اس نے اپنا وقت جانے کا وقت لیا. پہلے ایکس بکس نے صرف اندرونی مواقع حاصل کرنے کے لئے معتدل اور بہتر بنانے کا ارادہ رکھتا ہے، اگرچہ مائیکروسافٹ نے اپنے غیر معمولی اصل کنٹرولر کو فوری طور پر چھوٹا سا ایس ماڈل میں تبدیل کر دیا تھا.

بائیس 360 نے 2010 میں ایک چھوٹا سا ایس ماڈل دیکھا، جس میں بلٹ ان وائی فائی اور کچھ اضافی یوایسبی بندرگاہوں کے ساتھ ساتھ نئے جاری کیمیٹ سینسر کے لئے وقف ملکیت کا پورٹ بھی شامل ہے. 360 ایس نے کسی بھی اہم خصوصیات کو نہیں ہٹا دیا، لیکن اس نے باقاعدگی سے SATA بیل کے حق میں میموری یونٹس اور مائیکروسافٹ کے مہنگی کلپ پر ہارڈ ڈرائیوز کے ساتھ اسٹوریج کی صورت حال میں بہت بڑی تبدیلییں کی ہیں.

بعد میں دوبارہ، 2013 بائیسکل 360 ای، ایک یوایسبی بندرگاہ کے ساتھ ہی جزو اور ایس ویڈیو آؤٹ پٹ ہٹا دیا گیا تھا، اور زیادہ سے زیادہ قابل ذکر اس سے پہلے ہی جاری ہونے والے ایکس بکس ون کے بصری مماثلت کے لئے قابل ذکر تھا. مجموعی طور پر مائیکروسافٹ ہارڈ ویئر کے تجزیے پر زیادہ تنازعات کے بغیر 360 نسل کے ذریعے ملا. دور کی طرف سے اس کی سب سے بڑی دشواری اصل ماڈل خراب تھی.

ایکس بکس 360.

لیکن ہم سب جانتے ہیں کہ ایکس باکس ایک کے ساتھ کیا ہوا ہے. 2013 میں اس کے UI اور کھیل لائن اپ کے سب سے اوپر پر کیائنٹ کے ساتھ شروع ہوا، پلیٹ فارم چھوٹے، تیز، سستا PS4 کے آگے پھیل گیا.

مائیکروسافٹ نے فوری طور پر جہاز پر فوری طور پر کام کیا، 2014 ء میں کانائنٹ پر UI کے انحصار کے موافقت کے ساتھ کام کیا، پھر باکس میں سینسر کے بغیر ایکس باکس ایکس کے ورژن فروخت. جب یہ کنسول کے ایک مستحکم ورژن کو جاری کرنے کے لئے وقت آیا تو، ایکس باکس ون ایس نے کوینٹک بندرگاہ بھی شامل نہیں کیا، اور گزشتہ سال، مائیکروسافٹ کو مکمل طور پر مشکل کشیدگی USB کنیکٹر اڈاپٹر کو بند کر دیا.

مائیکروسافٹ کے اصل ایکس باکس ایک پریزنٹیشن کو دیکھنے والے ناظرین میں کسی بھی کے لئے ایکس بکس ایک ایس مکمل طور پر ناقابل اعتماد نہیں ہوگا. اس روشنی میں، یہ سب وقت کا سب سے اہم کنسول تجزیہ میں سے ایک ہے. لیکن اس وقت تک جب ایس جاری کیا گیا تھا، تو یہ تھوڑی دیر میں متنازعہ نہیں تھا.

یہ جزوی طور پر ہے کیونکہ یہ دوسری صورت میں بہت اچھا اپ ڈیٹ تھا، ایک چھوٹا سا اور زیادہ کشش باکس میں 4K بلیو رے ڈرائیو اور ایچ ڈی آر کی حمایت ڈال رہا تھا. (ایک ہی وقت میں، سونی نے تھوڑا سا سلممین پلے اسٹیشن 4 جاری کیا جس نے آپٹیکل آڈیو بندرگاہ کو ہٹا دیا.) لیکن یہ زیادہ تر وجہ سے ہے کہ آیا صارفین یا ڈویلپرز نے پہلے جگہ میں واقعی پسند کیا تھا. مائیکروسافٹ کے ساتھ مائیکروسافٹ کی انفیکشن اس بات سے پہلے پلیٹ فارم میں گزر گیا تھا جب کمپنی نے محسوس کیا کہ یہ غلط کورس پر تھا.

ایکس بکس ایک ایس

نینٹینڈو سوئچ لائٹ کی طرح مصنوعات کی تشخیص کرتے وقت یہ ذہن میں رکھنا ہے. اہم فعل کھو گیا ہے، جی ہاں، لیکن کیا بہت سے لوگ ہیں جو اس کی پہلی جگہ میں نہیں تھے؟

سوئچ کے معاملے میں، مجھے لگتا ہے کہ جواب اصل میں ہاں ہے. یہ ایک گھر کے نظام سے زیادہ زیادہ متاثر کن ہینڈ ہیلڈ ہے، اور اس کی پورٹیبل فطرت اس وجہ سے ہے کہ نانٹینڈو جدید کنسول معیار کے ذریعہ اس طرح کے معمولی ہارڈ ویئر کے لئے $ 299 چارج کرنے میں کامیاب رہا ہے. لوگوں کے لئے جو بھی اس کے ہاتھ میں ہی موڈ میں صرف استعمال کرے گا، بہتر بیٹری کی زندگی کے ساتھ ایک زیادہ پورٹیبل مرکوز آلہ حاصل کرنے اور 100 ڈالر بچانے کا موقع بہت پسند ہوگا.

کسی اور کے لئے، اچھا، وہ سوئچ لائٹ خریدنے کی ضرورت نہیں ہے. افواج یہ ہے کہ نینٹینڈو بھی زیادہ طاقتور ماڈل پر کام کررہے ہیں. اس کے بجائے انتظار کرو.

جب تک اس میں کوئی فائدہ مند نہیں ہوسکتا ہے.

ایان اموس کی طرف سے فوٹو گرافی، جس کا عوامی ڈومین ہارڈ ویئر پر کام کرتا ہے دنیا کو ایک ناقابل یقین تحفہ ہے.

Comments are closed.