ممبران – ڈی ایچ ایل ڈیفالٹ کے ایک ہفتے کے اندر اندر 962 کروڑ روپے کے این سیسی سودے کی ادائیگی کو صاف کرتی ہے
ممبران – ڈی ایچ ایل ڈیفالٹ کے ایک ہفتے کے اندر اندر 962 کروڑ روپے کے این سیسی سودے کی ادائیگی کو صاف کرتی ہے
June 11, 2019
این ڈی وی ٹی نیوز کے مطابق، حکومت نے ڈیلیوٹ پر کیمپ کو تلاش کرنے کی کوشش کی
این ڈی وی ٹی نیوز کے مطابق، حکومت نے ڈیلیوٹ پر کیمپ کو تلاش کرنے کی کوشش کی
June 11, 2019
خط: Google انفورم میں پبلشرز کو چھوڑنے کے دوران آمدنی پیدا کرنے کیلئے نیوز استعمال کرتا ہے

امریکی عوام ہر ماہ سے کہیں زیادہ خبر کرتی ہے، ہر ماہ 200 ملین سے زائد منفرد زائرین ڈیجیٹل نیوز استعمال کرتے ہیں. تاہم، اس کی کھپت کی معیشت کو معیار صحافت کے لئے ضروری سرمایہ کاری کو برقرار رکھا جائے گا. پن کی تحقیق کے مطابق، نیوز انڈسٹری نے 2006 سے آمدنی 54 فیصد کمی دیکھی ہے. ٹیک پلیٹ فارمز اور آن لائن مواد کے ان کی حاکمیت میں اضافہ اس رجحان میں اہم کردار ادا کرتا ہے.

اگرچہ بہت سے یہ دعوی کر سکتے ہیں کہ دو رجحانات اس سے مطابقت نہیں رکھتے ہیں اور نیوز انڈسٹری نے ڈیجیٹل تقسیم، ایک نیا مطالعہ ، حکمت عملی اور اقتصادیات سے متعلق مشاورت فرم کیسٹون اسٹریٹجک کے ذریعہ تجزیہ کردہ تحلیل اور نیوز میڈیا الائنس کی طرف سے لکھا ہے، اس کی وضاحت کرتا ہے کہ نیوز انڈسٹری کے نقصان کو براہ راست Google کے فائدہ سے متاثر کیا گیا ہے.

مطالعہ کے مطابق، نیوز مواد نے گوگل کیلئے اہم مالیاتی واپسی تیار کی ہے.

  • رجحانات کے سوالات کے 39 فیصد تلاش کے نتائج اور 40 فیصد کلکس نیوز مواد ہیں؛
  • “سب سے زیادہ تلاش کردہ” سوالات پر 16 فیصد کے نتائج اور کلکس نیوز کے نتائج ہیں؛
  • 2008 میں، گوگل نیوز نے کمپنی سے تقریبا 100 ملین ڈالر پیدا کیے ہیں؛
  • نیوز میڈیا الائنس کے اراکین کے ٹریفک کی بنیاد پر، گوگل سرچ پر خبر کی کھپت کم از کم 6 بار گوگل نیوز سے زیادہ ہے؛
  • ایک ساتھ مل کر، Google نے 2018 میں نیوز کے مواد سے آمدنی میں 4.7 بلین ڈالر کا تخمینہ لگایا. یہ ایک قدامت پسند تخمینہ ہے، جو اصل نمبر کافی زیادہ ہے.

یہ تخمینہ قدامت پسند ہے اور خبروں کے مواد کی حقیقی قدر بہت سے وجوہات کی بناء پر بہت زیادہ ہے جو مقدار میں مشکل یا ناممکن ہیں. نہ صرف گوگل کے ساتھ خبریں ڈرائیونگ تلاش ہے، لیکن کمپنی مصنوعات کی ترقی کے لئے نیوز مواد استعمال کر رہی ہے، جیسے کہ اس کے مصنوعی انٹیلی جنس خدمات کو تربیت دینے کے لئے، صارفین کو Google ماحول میں رکھنے کے لئے. خبروں کے مواد کے اضافی استعمال کے طور پر مصروفیت کے ڈرائیوروں کو پلیٹ فارم کے لئے اعداد و شمار اور آمدنی کے ممکنہ طور پر سنگین ڈرائیور بھی ہیں.

زیادہ تر خاص طور پر، AMP (تیز رفتار موبائل صفحات) اور یو ٹیوب پر “بریکنگ نیوز” کے زمرے کے علاوہ یہ ممکن ہے کہ لوگوں کو ان خبروں کے مواد میں پھنس لے جاسکیں جسے چاہے وہ کسی پبلشر کی ویب سائٹ کے بغیر ہی نہ رہیں. نتیجے کے طور پر، پبلشرز اشتھاراتی آمدنی، برانڈ کی شناخت اور قابل قدر ڈیٹا کھو رہے ہیں جو ان کے قارئین کے ساتھ مضبوط تعلقات قائم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں. گوگل، دوسری طرف، زیادہ ٹریفک اور صارف کے اعداد و شمار پیدا کر رہا ہے جو صارفین کو طویل عرصے تک اپنے ماحولیاتی نظام میں رکھنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں.

کسی بھی کاروبار کے طور پر، زندہ رہنے کے لئے، نیوز پبلیشر کو اپنی مصنوعات سے پیسہ کمانے کی ضرورت ہے، جو رپورٹنگ میں دوبارہ استعمال کیا جاسکتا ہے. جبکہ معلومات آزاد ہونے چاہتی ہے، صحافیوں کو ادا کرنے کی ضرورت ہے. یہ منصفانہ اور منصفانہ آن لائن ماحولیاتی نظام کے لئے مشترکہ قوانین کو تلاش کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جو پبلشرز کو ان کے مواد کی کیفیت کو برقرار رکھنے اور اس کو برقرار رکھنے کی اجازت دیتا ہے جو قارئین کی توقع کرے.

یہ صرف صحافت کے مستقبل کے لئے لازمی نہیں ہے بلکہ ایک بااختیار جمہوریت اور شہری معاشرے کو یقینی بنانے میں مدد ملتی ہے. ہماری مقامی کمیونٹی اور عوامی گفتگو اعلی معیار کی خبروں تک رسائی اور رسائی پر اعتماد رکھتی ہے جو ہمارے فیصلے داروں کو احتساب رکھتی ہے. نیوز ریگٹس ایک بڑھتی ہوئی تشویش ہے، بہت سے کمیونٹیوں کو مقامی خبروں تک رسائی کے بغیر چھوڑ کر. مقامی خبر پبلشرز کی صحت اور پائیداری – اور ہماری جمہوریہ میں، پلیٹ فارمز کو ان کی کردار کو تسلیم کرنے اور پبلشروں کے ساتھ مشغول کرنے کی ضرورت ہوتی ہے.

اس ایڈیشنل کو خبر رساں الائنس کے ذریعہ فراہم کیا گیا تھا، جو امریکہ اور کینیڈا میں تقریبا 2000 اخباروں کی نمائندگی کرتا ہے.

Comments are closed.