پی وی سندو بمقابلہ نوزومی اوکوہارا لائیو بی ڈبلیو ایف سنگاپور اوپن سیمی فائنلز – ای ایس پی این
پی وی سندو بمقابلہ نوزومی اوکوہارا لائیو بی ڈبلیو ایف سنگاپور اوپن سیمی فائنلز – ای ایس پی این
April 13, 2019
آئی پی ایل 2019: بھارت آج کے KXIP کے کنارے پر نشان دور کرنے کے لۓ ویرات کوہلی کے آر سی بی کی نظر ہے
آئی پی ایل 2019: بھارت آج کے KXIP کے کنارے پر نشان دور کرنے کے لۓ ویرات کوہلی کے آر سی بی کی نظر ہے
April 13, 2019
چینی گراں پری 2019 کو قابلیت: ٹریفک کے مسائل سے پہلے ناراض وستورین 'تیسرا حصہ لے سکتا تھا' فارمولا 1 ® – فارمولہ 1

چینی گرینڈ پری کے لئے کوالیفائنگ میں جانے کے سیکنڈ کے ساتھ، شنگھائی انٹرنیشنل سرکٹ میں تناسب براہ راست ایک دوڑ ٹریک سے گرڈل بند ہائی وے کی طرح دیکھا، کیونکہ ڈرائیوروں کو زیادہ سے زیادہ پوزیشن حاصل کرنے کے لئے خوشی ہوئی. لیکن گھڑی کے ساتھ گھڑی کے ساتھ، ریڈ بل کے میکس وارٹپین نے خود کو اپنے حریفوں کی طرف مبتلا کر پایا، اور سیشن میں پہلے سے ہی اپنے وقت کو بہتر بنانے کے لئے ان کی شاٹ کو غائب کر دیا.

ویسٹپین چارلس لیکرکر کے فیراری کو بالپین میں درج کیا گیا تھا کیونکہ اس نے اپنے آخری Q3 گود کے لئے تیار کیا. لیکن Dutchman کے ساتھ آہستہ آہستہ اور دور دور منتقل، Sebastian Vettel فیراری گڑہی کی دیوار کی طرف سے جلدی، Verstappen کے باہر کے ارد گرد شوٹنگ، نینو Hulkenberg کے دو رینجز اور ڈینیل Ricciardo کے ذریعے اس کے پیچھے جلدی دیا گیا تھا.

مزید پڑھیے: مرسلز نے چین میں سامنے کی حد بند کردی

ویٹرپین نے اپنی گاڑی میں سٹونگ ٹھہرایا کیونکہ اس کے حریف تیزی سے تیز ہوگئے، ریکیارڈو نے لائن کو پار کر کر لال روشنی سے پہلے اشارہ کیا کہ ریڈ بل ڈرائیور بہتر بنانے میں ناکام ہو جائے. ویسٹپین نے اپنی ٹیم کے ساتھی پیر پیسلی کو بھی ٹراؤ کر دیا، انہیں بہتر وقت کے بعد جانے سے روکنے کی کوشش کی، جبکہ دو ہاس کاروں نے بھی گراؤنڈ کرنے میں ناکام رہے.

Verstappen چھوڑنے کے لئے یہ سب کچھ کافی تھا – جو دعوی کرتا تھا کہ وہ صرف ‘اچھا ہو’ کی کوشش کر رہا تھا – ایک ناخوشگوار F1 ڈرائیور کے طور پر جب وہ کوالیفائنگ کے بعد پریس کا سامنا کرنا پڑا.

“ہم صرف میرے سامنے فیراری کی پیروی کرنے کی کوشش کر رہے تھے اور صرف اچھے ہونے کی کوشش کر رہے تھے. میں نے اسے ختم کر دیا تھا لیکن آپ کو کوالیفائنگ میں ایسا نہیں ہے.

“یہ ایک غیر معمولی حکمرانی کی طرح ہے کہ آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ اگر آپ کو گزشتہ شعبے تک پہنچنا ہے، تو آپ صرف ایک دوسرے کے پیچھے رہیں گے. اور میں اچھا کھیل رہا تھا، چارلس کے پیچھے رہتا تھا … اور اچانک، بالوں کی ٹوکری کے باہر، وہ صرف آپ کو ختم کرنے کے لئے شروع. تو یہ اچھا نہیں ہے لیکن میں اسے اور اگلے کوالیفائنگ یاد کروں گا، اگر یہ آتا ہے تو میں جانتا ہوں کہ کیا کرنا ہے.

“لیکن یہ بہت پریشان ہے کیونکہ ہم آج تیسرے کے لئے لڑا سکتے تھے لیکن ہمیں صرف [دوڑ میں] کچھ اور ناگزیر کرنا پڑے گا.”

2019 چینی جی پی

وٹیلیل نے کم از کم ویرپپین پر ان کے استعمال کو دو مرسڈیز کے پیچھے گرڈ پر تیسری دعوی کرنے کے لئے اچھا اثر انداز کیا. اور جب بعد کے بعد کوالیفائنگ پریس ڪانفرنس میں ویٹرپین واقعے کے بارے میں پوچھا، تو اس نے اس سے مختلف طور پر دیکھا …

Vettel نے کہا “ہر کوئی … اس کے ارد گرد ٹائم کیا، لہذا ہم سب ایک ہی جگہ کے لئے چھوڑ دیا.” “اگر آپ ٹرین کے اختتام پر تھے، جو میں تھا، یہ مشکل تھا. جب انہوں نے کہا کہ میں صرف 10 سیکنڈ مارجن تھا، مجھے کچھ سوچنا پڑا. میں نہیں جانتا کہ دوسروں کو نہیں بتایا گیا تھا. اگر سب لوگ اٹھائے جائیں تو ہم سب کو یہ کرنا ہوگا. اس لمحے میں نے اس کو ترجیح دی. اس طرح محسوس ہوتا ہے کہ دوسروں کو معلوم نہیں تھا. ”

ریڈ بیل ٹیم کے مالک عیسائی ہورنر کو دیکھنے کے لئے چھوڑ دیا گیا تھا کہ ان کے دو ڈرائیوروں نے دعوی کیا ہے کہ وہ اپنے RB15 کے ساتھ اب بھی “لڑائی” کے باوجود اس سال کے پہلے Q3 ظہور کی تیاری کے باوجود، گرڈ کی تیسری صف، پیٹر گیس سے پہلے پانچویں میں ویسٹپین کا دعوی کرتے ہیں. جیسا کہ انہوں نے 0.841 کی دہائی ختم کردی.

ہورنر نے کہا “یہ شرمندہ ہے.” “یہ وہاں کوشش کرنے اور بہتر بنانے کا ایک اچھا موقع ہوتا ہے. ہم آج دوسری قطار بنا سکتے تھے.

“ہم نے پہلے رنز میں پچھلے دو سیشنوں میں اس کا انتظام کیا، لہذا اس کا مطلب یہ ہے کہ ہمیں کل مشکل دوڑنا ہوگا.”

Comments are closed.