یہاں یہی ہے کہ کچھ متاثر کن آج صبح اٹھارہ کم انسٹاگرام کے پیروکاروں کے ساتھ اٹھ گئے – DailyEdge.i
یہاں یہی ہے کہ کچھ متاثر کن آج صبح اٹھارہ کم انسٹاگرام کے پیروکاروں کے ساتھ اٹھ گئے – DailyEdge.i
February 14, 2019
اپو F11 پرو بھارت لانچ چھیڑا؛ 48 میگا پکسل سینسر کی تصدیق کے ساتھ کم روشنی کیمرے – ٹائمز اب
اپو F11 پرو بھارت لانچ چھیڑا؛ 48 میگا پکسل سینسر کی تصدیق کے ساتھ کم روشنی کیمرے – ٹائمز اب
February 14, 2019
2019 مرسڈیز بینز ایس-کلاس کوپ ٹیس ڈرائیو کا جائزہ لیں: عیش و آرام کی پاراہٹ – کار بیج

ان کی اپنی قسمت کے مالک کے لئے گرینڈ ٹورنامنٹ کی حیثیت کا نشان.

یہ معقول ہے کہ اسٹیو جابز ہر چھ ماہ کے مرسڈیز SL کو خریدنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جو کیلیفورنیا کے چھٹولے کا فائدہ اٹھانے کے لئے ہے جو نئی گاڑیوں کو لائسنس کے پلیٹوں کے بغیر برداشت کرنے کی اجازت دیتا ہے. اس لئے کہ اس وجہ سے وہ لائسنس پلیٹ نہیں رکھتے تھے، اسی طرح ان کی طرح ایسی چیزوں سے نفرت ہے جو اچھے ڈیزائن کو تباہ کر دیتے ہیں، لیکن اس وجہ سے مرسڈیزس کی پہلی جگہ میں ان کا انتخاب تھا. جو لوگ گاڑی کی روح کو پڑھ سکتے ہیں وہ جان لیں گے کہ ایپل کی مصنوعات، ہموار اور مضبوط طور پر کنٹرول صارف کے تجربے کے ساتھ ملازمت کے جنون کا اظہار، بہترین آڈی کے اخلاقیات کے ساتھ خود کو سیدھا رکھنا. آڈیوں پر قوی اور بٹن کے نیچے ہیں، آرام دہ اور پرسکون لوگوں کے ساتھ آرام دہ اور پرسکون ہوتے ہیں. مرسڈیز، دوسری طرف، ایسے لوگوں کے لئے ہیں جنہوں نے ان کی غصے کی تشہیر کرتے ہیں، جو بہت زیادہ شراب پینے اور ناقابل خیال خیالات کو تفریح ​​کرتے ہیں. وہ عیب دار ہیں جو کمال کے مطالبہ کرتے ہیں. یہ کردار ایسی چیز ہے جسے آپ مرسڈیز میں مصروف ہوسکتے ہیں، لیکن کہیں بھی اس کی کلاس میں کہیں زیادہ موجود نہیں ہے.

ہمیں ایک ہفتے کے لئے ایک کوپ، کم سے کم، اس موقع پر جہاں سے یہ شمالی کیلیفورنیا کی مہنگائی سڑکوں پر چل کر نیچے لے گیا تھا اور اس سان فرانسسکو کا دورہ کیا گیا تھا جہاں ہائٹ اسٹریٹ ہپیز نے اپنے ساتھیوں کو “اس آدمی” کی تشریح میں تبدیل کر دیا.

بیرونی ڈیزائن: کلاسیکی مرسڈیز

ہم نے تیزی سے سیکھا ایک چیز یہ ہے کہ کوپ کا کوئی بھی حصہ نہیں ہے جس سے اسے شاندار بناتا ہے، یہ پورے پیکیج ہے جو چال کرتا ہے. 99٪ احساس ناکافی کرنے کے لئے ڈیزائنرز نے تیار کیا، ایس کلاس کوپ کی بیرونی مرسیز اور اعلی طبقے کے تیزبوٹ کے جسم کا غیر معمولی چہرہ ہوتا ہے. ایک طویل عرصے سے اس کا اقتدار اپنی طاقت کو فروغ دیتا ہے بلکہ گاڑی کے وسط میں رکھتا ہے اور اسے کروم لیبل کی جانب سے کھڑکیوں کے ساتھ ڈالا جاتا ہے.

اس کے نیچے اس کے جسم کے پینل پر دو حروف لینکس ہیں جو پیچھے پہیوں میں داخل ہو جائیں گے اگر وہ اس دور سے آگے بڑھے تو گول پیچھے کے اختتام بصری بڑے پیمانے پر جمع کردیۓ تاکہ وہ کلاس کلاس کو طاقتور انداز میں کلاسیکی طاقت سے بچائے. تفصیلات کو بھرنے میں S-Class ‘ 2018 ریفریشش ، بشمول OLED ٹیل لائٹس اور ایک نیا سامنے اور پیچھے بمپر سمیت ہیڈلائٹس اور اپ ڈیٹس میں سوارووسی کرسٹل ہیں.

ہمارے آڈیٹر کے میگنیٹائٹ بلیک پینٹ کے کام سے کم کم غیر جانبدار رنگوں میں، ایس کلاس کوپ اس کی موجودگی کا تقریبا تقریبا بلند طور پر بینلی کے طور پر بیان کرتا ہے.

داخلہ ڈیزائن اور خصوصیات: آپ کو خاموشی سے بچانا

لیکن ایس کلاسیکی کے طور پر آنکھ پکڑنے کے طور پر ایک بیرونی بھی خوبصورتی کے اندر تیار نہیں ہے کے لئے تیار نہیں ہے. کیبل میں سلائڈ اور نرم بنگال کی ایک سایہ سرخ چمڑے آنکھیں گرمی سے غسل کرتی ہیں اور پلس کو ہر بار چھپا کے ساتھ رابطے سے بچاتا ہے. ڈیزائنو داخلہ کے ساتھ نرم برش، جن میں سیاہ چنار لکڑی اور ایلومینیم کے چیکنا سلیب شامل ہیں، آنکھوں پر حملہ کرنے سے بچنے کے لئے، کافی تشویش اٹھانے اور ذہن کو قابل بنائے جانے والی باقی حالتوں میں پھیلانے کے قابل بناتا ہے.

یہ ایک کنٹرول ماحول ہے، یہاں تک کہ بوء اور شور کی گھلنشیل کی سطح بھی اس طرح کی شکایات کو مضبوط بنانے کے لئے طے کیا گیا ہے جو آپ ایک تیز رفتار خواب میں ہیں، لیکن آڈی کے کیبن کی طرح گمنام اور اینٹی ایسپٹیک نہیں ہے. اس کے بجائے، ایس کلاس ڈیزائن کا جشن ہے. جھٹکا قیمت پر مبنی تاثر پیدا کرنے کی خواہش سے یہ نہیں بنایا گیا ہے.

ایک مشیلینیل شاہکار کی طرح، ایک فنکار کی طرف سے پیسہ لیا جاتا ہے جو درمیانی طور پر ان کے ذریعہ زندگی میں ان کی خوشی کا اظہار کرنے کی اجازت دیتا ہے. وہ خوبصورت جگہوں کو ڈیزائن کرتے ہیں جو زبردستی شکلیں، ہڑتال لائنز، اور تفصیل پر توجہ مرکوز کا استعمال کرتے ہوئے افراد کی جذبات کو متاثر کرتی ہیں. یہ ٹیکنالوجی بھی اچھی طرح سے مربوط ہے. مرسڈیز ‘کمانڈ انفیکشنمنٹ انٹرفیس استعمال کرنا آسان ہے (اگرچہ آڈی کی ایم ایم آئی آسان ہے)، خاص طور پر مرکز کے کنسول پر اس کے لئے کالم پہاڑ کی شائٹر بنانے والے کمرے کے ساتھ.

مستقبل میں بہت دور دراز داخلہ بھیجنے کے بجائے، 12.3 انچ وائڈ اسکرین ڈسپلے کے مطابق گج کلسٹر اور انفیکشنمنٹ ڈسپلے کو ڈیجیٹل بناتے ہوئے کلاسیکی خوبصورتی کی معیاری معیار کو برقرار رکھنے کے لۓ. ایک دھات بازو کی طرح بھی چھوٹا سا چھوٹا سا چھوٹا چھوٹا سا چھوٹا چھوٹا سا چھوٹا چھوٹا سا چھوٹا سا چھوٹا سا چھوٹا سا چھوٹا سا ٹکڑا بھی ہوتا ہے جو شیشے کی چھت پر اپنے نشست یا برقی طور پر ٹوگل شدہ ٹنٹ پر قبضہ کرتا ہے، تاثرات میں حصہ لیتا ہے کہ ایس کلاس تک ہر تکلیف دہ زندگی کا جواب ہے.

انجن، کارکردگی اور MPG: AMG سے ایک کیو لے

اگر ان میں سے کسی ایک کی ناکامیوں کی رفتار اور اس کو سکریچ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے تو، آپ کو یہ جاننے کی خوشی ہوگی کہ ایس کلاس کوپ اپنے گھاٹی فریم کو جھٹکا یا گزرے ہوئے لین کو پرواز کر سکتے ہیں یہاں تک کہ اگر ایسا کرنے کے لئے بہت بھاری ہے خوشی سے حالانکہ S560 مرسڈیز ہمیں قرضے دینے کے لۓ نہیں کرتے ہیں ، یہ 4.0 جی لیٹر جڑواں ٹربو V8 زیادہ تر AMGs (پہلے فیلفٹ 4.7 لیٹر V8 کی جگہ لے لیتا ہے) کے ساتھ بھری ہوئی ہے، اس کے ٹربو کے ساتھ سلنڈر بینکوں کے درمیان نچوڑنا رکھو

آؤٹ پٹ 463 ہارس پاور اور 516 لیبر فیٹ ٹکر کا پتہ چلتا ہے، جس میں 4 میٹیک آل پہیڈ ڈرائیو کے نظام کے چار چار پہلوؤں کو پائپ کیا جاتا ہے، اس کے بعد 9 رفتار خود کار طریقے سے گیئر باکس نے ٹکر کو اپنا کام مکمل کیا ہے. اس بات کو یقینی بنائے کہ ایس کلاس کس طرح اپنے عیش و ضبط میٹرکس کے اندر اعلی جی کے مداحوں کی گھسائیوں کو چھپاتا ہے، آپ کو کبھی کبھی یہ احساس نہیں ہوتا کہ آپ کو اسسٹائل میں کچلنے کی رفتار 4.5 سینٹی میٹر تک پہنچ جائے گی جب تک کہ آپ اس رفتار کی رفتار پر نظر نہ آئیں.

اس وقت تک، ٹاکٹرامی خود کو آگے پیچھے پھینک دیتا ہے، گیئر کے بعد گیئر کو پھیلاتا ہے اور اس کی 131 میگاواٹ اوپر کی تیز رفتار کی طرف مر جاتا ہے. نمبروں کو پوسٹ کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں جو 4،784 پونڈ کے وزن میں کمی کے باوجود اعلی ہے اس کا مطلب یہ ہے کہ ایس کلاس کو ماحول سے دوستانہ کھیلنے کے لئے اپنی پوری کوشش کرنا ہے. اس پر ایک فوری طور پر روکنے / شروع نظام اور ایک ساحلاتی فنکشن پر عمل کرکے اس کی کوشش کی جاتی ہے جب بینز اپنی رفتار کے تحت رول کرسکتا ہے. کیلیفورنیا کے سٹاپ اور ٹریفک میں چند گھنٹوں کے دوران اور ایک سو سو میل ہائی وے ڈرائیونگ میں، ہم نے اپنے ہفتہ کے دوران ایس او کلاس کوپ کے ساتھ 23.2 ایم پی ایس کی اوسط، اس کے EPA سے مشترکہ، شہر، اور 20 کے ہائی وے مائلیج سے دور نہیں / 17/26 ایم پی ایس.

طول و عرض، ٹرنک اور کارگو خلائی: عملی عمل کی ضرورت نہیں ہے

گرینڈ ٹور براڈکاسٹر کراسر ہونے کے باوجود، ایس کلاس کوپ خاص طور پر وسیع نہیں ہے. شاید اس وجہ سے مرسڈیز نے فرض کیا کہ مالکان کبھی بھی عیش و آرام کی ہوٹل سے دور نہ جائیں گے. اس نے 198.9 انچ لمبی اور 83 انچ وسیع تر اثرات کے باوجود (صرف آئین توسیع کے ساتھ) کوپ کو 10.4 کیبک فٹ ٹرنک اور ایک آرام دہ داخلہ دیا. یہ زیادہ تر لمحہ نہیں ہے، چھت کے اوپر کے اوپر زمین سے اوپر 83 انچ کھڑے ہونے کے باوجود، لیکن کوپ کے 115.9 انچ وہیل بیس یقینی طور پر ایسا لگتا ہے کہ یہ ایک بڑا داخلہ نگل سکتا ہے.

آپ خلا پر کاٹنے کے لئے لمبی ہڈ کو مجرم ٹھہرا سکتے ہیں، لیکن اعلی ہیلس کی جوڑی کی طرح، مرسڈیز نے خوبصورتی کی درد کو قربان کیا. کم سے کم پیچھے سیٹ والے مسافر براہ راست بیٹھ سکتے ہیں کیونکہ سامنے نشست کے 40 انچ کے باؤنس کے مقابلے میں صرف 0.3 انچ انچ ہیڈر روم ہے. لیون روم میں فرق بہت بڑا ہے، اس کے سامنے 41.7 انچ انچ کے سامنے اور پیچھے پیچھے 33.4 انچ انچ ٹانگ جگہ حاصل ہوتی ہے.

ڈرائیونگ اثرات: مسافروں کو ڈرائیونگ کی طرح محسوس ہوتا ہے

ایک ایسی چیز جو کہ ایس کلاس کی موجودگی سے پہلے ہے اس کی تعریف کرنے کے لئے اس کی ساکھ ہے جو عیش و آرام کی گاڑی ہے. اس نے اس سیٹ کو پیٹھ میں مسافروں کو بھرنے کی طرف سے حاصل کی ہے، لیکن کوپوں گاڑیاں ہیں جو مریض ڈرائیور کو ایڈجسٹ کرتے ہیں. تو توجہ کب سامنے آتا ہے؟ ٹھیک ہے، نہیں. کوپ اب بھی ایک کلاس کی طرح چلاتا ہے، یہ ہموار، پرسکون، اور اس موقع پر آرام دہ اور پرسکون ہے کہ یہ ایک بیرونی دنیا سے ہٹا دیتا ہے، لیکن یہ قدرتی ڈرائیور کی کار کے طور پر کبھی نہیں آتا ہے. اسٹیئرنگ براہ راست اور ہلکا ہے لیکن سڑک کے ساتھ قریبی تعلقات میں ڈرائیور نہیں ڈالا. فضائی معطلی کے مطابق سوٹ، نرمی پر مبنی ہے اور بغیر کسی گہرے قوت میں تبدیلی کرنے کے لئے الگورتھم کا استعمال کرتے ہوئے کیبل کے اندر اندر ناقابل قبول ہے. یہ گاڑی ایک موصلیت والا ہے، جیسا کہ ایک کلاس کی حیثیت سے ہونا چاہئے، باہر کی دنیا کو دور دور خواب اور داخلہ کی طرح لگتا ہے جو حقیقت میں بن گیا ہے.

ناراضگی سے، ڈرائیور بھی شو پر بہت زیادہ کنٹرول رکھتا ہے. ہدایات کو تبدیل کرنے کی کوشش کریں یا تیز رفتار سے تیز کریں اور چیسس صفر کے فاسٹ سے منسلک کریں، مشکل حالتوں سے نمٹنے کے بغیر ان افراد کو بغیر چیلنجوں کے بارے میں چیلنجوں کے بارے میں معلوم نہ ہو کہ اس کی الیکٹرانکس پر قابو پانے کی ضرورت تھی. سب سے اوپر کی چیری جی فورس کو پھیلانے اور جادو کی قالین کی رینج کو برقرار رکھنے کے لئے مشکل بریک یا تیز رفتار کے اختتام پر چیسیس ہنکروں کا راستہ ہے. عیش و آرام سے سینسر محروم ٹینک کے اندر اندر، یہ شاید ہی ایک اشارہ ہے کہ ڈرائیونگ کی وجہ سے ٹیک کی ایک بوی (ایک حقیقی معقول مقصد کے ساتھ ایک رات کے نقطہ نظر کی طرح کیمرہ کی طرح) اور اعلی درجے کی عیش و ضبط کی خصوصیات مسافروں کو آرام کی حالت میں آرام کی حالت میں رکھتی ہیں.

متحرک آرام دہ اور پرسکون سہولت پروگرام کو مساج کرنے والی سامنے نشستیں، محیط داخلہ روشنی کے علاوہ، کرسٹل واضح برمسٹر 3D آواز کا نظام، اور خوشبودار ڈسیوسرز کو مختلف آوازوں، بوجوں، سائٹس، اور سینوں میں ان کے سینوں کو شاور کرکے آرام دہ، آرام دہ، یا مستحکم قبضہ کرنے والے افراد کو نشانہ بناتا ہے.

جب وہ بوتلوں کی مساجد میں مصروف نہیں ہیں تو، سامنے کی نشستوں کو مسافروں کی جانب جھکانے اور ان کے ارد گرد سلائڈنگ سے رکھنے کے لۓ ان کو سنبھالنے کے ذریعے براہ راست کناروں میں ٹورسز کو بھی پکڑ سکتا ہے. اس سے آپ کو ڈیفالٹ آرام موڈ اور کھیل یا کھیل پلس میں منتقل ہونے میں مدد ملتی ہے، جس میں معطلی اور اسٹیئرنگ کو تیز کرنا اور زیادہ سے زیادہ حملے موڈ میں Merc ڈالنے کے لئے پاور ٹرین اور تختے نقشے کو تیز کرنا. یہ کونوں کے ذریعے ایس کلاس کو دھکا دینے کی گرمی میں ہے جو سیکھتا ہے اس میں کوئی اجر نہیں ہے. یہ نہیں کہ کار کی غلطی کے بارے میں شکایت کی جاتی ہے، یہ صرف حد تک کوئی مذاق نہیں ہے.

بہترین طریقہ کار، خاص طور پر ایک طویل تنہا سڑک پر، آرام یا ماحولیاتی موڈ میں کیپ کو برقرار رکھنا اور گاڑی چلانے کے لۓ ڈرائیور کی مدد کے سوٹ کو استعمال کرنا ہے. یہ ہائی وے 1 پر ایک بہت بڑا بونس ہے، جہاں نظریہ تقریبا کلاسیکی اور ایس کلاس کوپ کے داخلہ کے طور پر پریشان ہیں.

اعتماد اور مسائل

کیلیفورنیا کے سب سے مشہور شاہراہ پر فعال سٹیئرنگ کی مدد اور خودکار کروز کنٹرول کا استعمال ہمیں ایس کلاس کوپ کی خامیوں کے بارے میں سکھایا گیا ہے، پہلے یہ کہ نیم خودمختاری افعال پہلے سے ہی کچھ مقابلہ کے نظام کے طور پر اچھا نہیں ہیں. فعال اسٹیئرنگ اسسٹسٹ کو صنعت کی بہترین نظام سے زیادہ ڈرائیور مداخلت کی ضرورت محسوس ہوتی ہے اور خود کار طریقے سے کروز کنٹرول میں کنوروں سے پہلے ناراض ہونے والی پریشان ہونے والی عادت بہت زیادہ ہے کہ غیر معمولی کیلی فورنیا tailgaters شہزادہ ہوں گے، لیکن کم سے کم بعد میں بعد میں خصوصیت بند ہوسکتی ہے. ڈرائیونگ کے وقت اس کی باری کرنے کی کوشش کر رہا ہے، جب ہماری دوسری شکایت کی توثیق کی گئی ہے: اسٹیئرنگ وہیل- پہچان ٹچ کنٹرول ہے جس میں ڈرائیور کی اجازت دیتا ہے کہ وہ دونوں پہیوں کو پہیے کے ساتھ انفیکشنمنٹ اسکرین استعمال کرے. بٹن بالکل درست نہیں ہیں جیسے وہ ہو سکتے ہیں، اور یہ صحیح انتخاب کو اجاگر کرنے کے لئے پریشان کن کوشش کرنا آسان بناتا ہے.

تمام منصفانہ طور پر یہ زیادہ تر دیگر گاڑیوں میں غیر مساوی رہیں گے، لیکن اس لئے کہ اس کلاس کو دہائیوں کے لئے صنعت کی تکنیکی معیار ہے، یہ جانچ پڑتال کی ایک اضافی پرت ہے.

قیمت اور ٹررمز

اصلی بری خبر یہ ہے کہ آپ شاید سب کچھ جانتے ہو، کہ زیادہ تر لوگ پہلی جگہ میں ایس کلاس نہیں کر سکتے ہیں. بیس ایس 560 کوپ منزل پر مشتمل $ 126،945 میں شروع ہوتا ہے، لیکن ہمارے آڈیٹر نے کچھ اختیارات موجود تھے جنہوں نے اپنے فورڈ فکسس ایس ٹی کی قیمت کی طرف سے اپنے ایس ایم آر پی کو گراؤنڈ کرکے، 154،195 ڈالر کی منزل پر شامل کیا. $ 154k پر سڑک بنانا یہ ہے کہ خوبصورت ڈیزائنو $ 3،250، داخلہ پیکج $ 3،250، برمسٹر کی آواز کا نظام ہے جو 6،400 ڈالر کی لاگت ہے (لیکن یہ بہت اچھا لگ رہا ہے کہ ہم اس کی قیمت کے لۓ اس کے قابل ہے)، AMG کھیل پیکیج جو ایس کلاس $ 5،900 کے لئے نئے پہیوں اور جسم میں ترمیم کے ساتھ، ڈرائیور کی ایک اچھی طرح سے ذخیرہ سوٹ $ 2،250، 1،990 ڈالر اور آرام پیکیج ہے جس میں اسٹیئرنگ وہیل، مرکز کنسول اور دروازے کے کوچ، اور تمام چار نشستیں، 2،260 $ رات کے لئے ایک رات کے نقطہ نظر کیمرے کو ہٹاتا ہے، پریمیم پیکیج مساج کی نشستیں اور گھیراؤن دیکھنے والی پارکنگ کیمروں کے ساتھ اور $ 1،750 سوارووکی کرسٹل ہیڈلائٹس کے لئے $ 2،700 کے لئے.

فیصلہ

2014 میں یہ کوئی تعجب نہیں آیا جب مرسڈیز نے دو دروازہ S-کلاس کو بحال کرنے کا فیصلہ کیا. جرمن آٹومیجرز نے اپنی لائن اپ کو بڑھانے کے لئے ایک دھکا کے وسط میں تھے اور کوئی جگہ بے بنیاد نہیں چھوڑ دیا، اور اس کے بغیر ایک اعلی دوستانہ عیش و آرام کی کار خریدنے کے لئے پیسہ کمانے کے لئے پیسہ تھا. یا ایک Bentley ڈرا. لیکن اس میدان میں لڑنے کے لئے، مرسڈیز کو صرف اچھی انجینرنگ کے مقابلے میں بہت زیادہ لانا پڑا. اس کار کو ایک روح کے ساتھ اٹھانا پڑا. یہاں تک کہ اگر وہ ناظرین کے لئے ایک خوبصورت سیاہ ٹکسڈو کے طور پر نامزد ہو تو، ایس کلاس کوپ کی چیری سرخ داخلہ اور اس کی ترویج کے ساتھ اندھے رہنے والے باشندوں کی عادت ثابت ہوتی ہے کہ مرسڈیز کی روح زندہ اور اچھی ہے.

اس کے مواد کی معیار، اس کے گوتھک داخلہ ڈیزائن میں ہیونزمیت کی غیر جانبدار احساس، اس مشین پر اشارہ کرتی ہے جو اب بھی ان لوگوں کے لئے ارادہ رکھتا ہے جو ان کی زندگیوں میں خوشی اور پیسے کی جانچ پڑتال کی جانچ پڑتی ہے. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے.

Comments are closed.